❤♥мἷṩṩ.ҭἷғғᾄᾗẏ♥❤
❤♥мἷṩṩ.ҭἷғғᾄᾗẏ♥❤
❤♥мἷṩṩ.ҭἷғғᾄᾗẏ♥❤
سرگرمی نمکی

 سلام خوب من دوباره با جوک اومدم

امیدوارم خوشتون بیاد

و کلی بخندید

و اگه نظر ندید خنده هایی که کردید

رو تو اون دنیا تو قیامت حلالتون

نمیکنم فعلا دوستای گلم

خداحافظ به همگی 

 


آب قطع بود خونمون امروز!

رفتم از یخچال پارچ آب بیارم بریزم تو کولر

اشتباهی گلاب آوردم ریختم…!

هیچی دیگه حالو هوای امامزاده گرفته خونمون !

نایب الزیاره همه هستیم!!

بابامم الان زیره باد کولر نشسته

داره دعا میخونه!! 

 

 

اینکه میگن مشکلات را باید از زاویه ای دیگر دید...

همش الکیه باور نکنید

.
.
.
من از هر زاویه ای به جیبم نگاه کردم خالی بود...!!خنده

 

مردم چهار ساعت جلو آینه خودشونو شیک میکنن  میان بیرون

                           من وقتی بیرونم از رو سایه ام می فهمم موهام شاخ شده باید مرتبش کنم!    خنده               

 

نصف شبی ﯾﻬﻮﯾﯽ ﻫﻮﺱ ﺳﻮﺷﯽ ﮐﺮﺩﻡخنده


ﻓﻘﻂ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﯽ ﻫﺴﺖ!!! 

 

اگه دیدی تو یخچال چندتا چیز کنار هم مرتب شدن،
.
.
.
.
.
.
مطمئن باش یه چیز خوشمزه پشتشون قایم شده . . .


دیدم که میگما!!! 

 خنده

ﻧﻤﯽ ﺩﻭﻧﻢ ﭼﻪ ﺣﮑﻤﺘﯿﻪ ﮐﻪ …

ﻫﻢ ﺑﯿﮑﺎﺭﻡ

ﻫﻢ ﻭﻗﺖ ﻧﻤﯿﮑﻨﻢ ﺑﻪ ﻫﯿﭻ ﮐﺎﺭﯼ ﺑﺮﺳﻢ …!!

ﺗﺎﺯﻩ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻡ ﻣﯿﺸﻢ!!خنده

 

یه دوش آب گرم

یه چای خوش رنگ

یه منظره زیبــا

من امتحان کردم هیچ فایده ای نداره!!

پول خوبه پول!!!خنده

 

فقــــــط یه ایرانی میتونه

.

.

.

.

.

.

.

 .

.

 .

 با ضربه های مکرر به کنتــرل ،

باطری ها رو مجبور به ادامه حیات کنه

نگو تاحالا نکردم !!!!خنده

 

 

 

پیرمرد به تعمیرگاه موبایل رفت با دستان لرزان گوشیشو از جیبش درآورد داد به تعمیرکار

تعمیرکار که فهمیده بود قضیه چیه

گفت : پدر جان گوشیت خراب نیست شاید بچه هاتون سرشون شلوغه زنگ نمیزنن

.

.

.

.

.

.

.

پیرمرد با صدای خسته گفت : زر نزن رم هشت گیگ گرفتم آهنگ بریزی!!!خنده

 

امروز مغازه سر کوچه نوشته بود بلاخره شارژ ایرانسل رسید o_O

لامصب مگه ویندوزه دهه !!!

هر مغازه شرعا و قانونا باید شارژ ایرانسل داشته باشه :|خنده

 

 

حیوون خوونگی فقط مورچه!!

سروصدا نمیکنن

رسیدگی نمیخوان،

آروم خونه رو جارو میکنن

گشنه‌شونم بشه یه چیزی از رو فرش

برمیدارن میخورن!!!خنده

 

 

 

امروز روز جهانی دکوراسیونه

به تمامی افرادی که بصورت دکوری در این وبلاگ هستند تبریک میگویم!!!


 و نظر هم نمیدن 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
چطوری آباژور؟!؟؟خنده

 

دختره داشت امتحان میداد 
رسید ب ی سوال نوشته بود:
کلمه ی مناسب را درجای خالی قرار دهید 

بعد تو جای خالی نوشت مناسب!!

میگن معلمه از اون روز تاحالا رفته ته کلاس نشسته میگه مامانم کی میاد دنبالم!! خنده

 

 

 

رتبه کنکورم اومده...
از قلم چی زنگ زدن میگن ٤ میلیون بهت میدیم نگو میومدی کلاسای ما ...!!خنده

 

قاشق چیست؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خدایی باید بگم؟؟؟؟
تاحالا با بیل غذا میخوردین؟؟!؟

 

آیا میدانید سرعت نصب نرم افزار تو ایران ده برابر انگلیس هستش؟

چون اونا مرحله به مرحله توضیحات رو میخونن ما نمیخونیم

 

و فقط yes yes میزنیم و به امید خدا میریم جلو....!!خنده

 

 

پشت هر آدم موفقی
.
.
.
.
.
کلی ایرانی دارن غیبت میکنن...!!!خنده

 

من تعجب میکنم قضیه ای که با دعوا حل میشه،

چرا اینقد در موردش حرف میزنن ؟؟!!خنده

 

 

یه سوال فنی…به بچه ی جوجه تیغی چی میگن؟!!؟ 

جوجه جوجه تیغی؟

توله جوجه تیغی؟

جوجه تیغاله(گوساله،بزغاله…) !!!؟خنده

 

امروز نه تنها هيچکس تولدمو تبريک نگفت
.
.
.

 

.

.

.

.

.

.
.
بلکه حتى تولدمم نبودخنده

 

 

امروز یه بازاریاب  جارو برقی اومده بود در خونموه رو زد!!

 

تا درو واکردم قبل از اینکه حرف بزنم پرید تو خونه!!

یه کیسه کود خالی کرد روفرشامون ،

بعد برگشت گفت اگه من قادر به جمع کردن و تمیزکردن

همه اینا تو 3 دیقه با جاروبرقی قدرتمند نباشم

حاضرم همه اینارو بخورم!!

منم بهش گفتم با سس سفید یا قرمز؟؟؟ گفت چرا؟؟ گفتم آخه برق قطعه!!!خنده

 

 

فقط یه ایرانی میتونه

طلای سفید نخره بگه مردم فک میکنن بدله

بعد بره بدل بخره

بگه مردم فک میکنن طلای سفیده خنده

 

 

بابام دیشب اومده میگه چرا بیداری؟
میگم خوابم نمیبره بابا جون!
میگه بخواب خوابت میبره عزیزم
فهمیدید؟؟؟ خیلی هم ساده بود
اصن نمیدونم چرا به فکر خودم نرسید
شما هم از این به بعد هروقت دیدید خوابتون نمیبره، بخوابید خوابتون میبرهخنده :|

 

 

شیر روزی ۱۸ساعت استراحت می کنه الاغ روزی ۱۸ساعت کار می کنه


اگه کار زیاد باعث موفقیت میشد الان سلطان جنگل الاغ بود نه شیر


اینو گفتم که برای علاف بودنتون عذاب وجدان نداشته باشین


ادامه بدین حال میده :D

 

هر که برايت سنگ پرتاب کرد...

.تو برايش گل پرتاب کن
.
.
.
(اما با گلدونش)
.
.
.
شوراي حل اختلافات...!!

 

ایام هفته اینجوری میگذره :

شنبـــــــــــــــــه

یکشنبــــــــــــــــــــه

دوشنبـــــــــــــــــــــــــه

سه شنبـــــــــــــــــــــــــــــه

چهارشبـــــــــــــــــــــــــــــــــه

پشمه!!

جُمه!!

 

 

دیشب بعد توافق رفتم خرید

کلی جنس خریدم گفتم چقدر میشه؟

فروشنده گفت دو ریال!

هیچی دیگه پول خرد نداشتم

صد تومنی دادم،گفتم بقیه پول انعام!

بنده خدا فروشنده سکته کرد!خنده

 

 

مادربزرگم رو بردم دکتر

به دکتره میگه آقای دکتر یه دارویی بهم بده دردم ساکت بشه

تا فردا برم پیش یه دکتر درست حسابی!!

من فقط سقف رو نگاه میکردم  |: خنده

 

 

ریاضی عزیز، . . .

قبول کن که x رفته و دیگه بر نمی گرده ،

اینقدر از ما نخواه که x رو واست پیدا کنیم.

سعی کن به زندگیت بدون اون ادامه بدى!!خنده

 

 

می دونی فرق من با برف چیه ؟

برف میاد و به زمین می شینه

ولی من همین جوری هم به دل میشینم

آخه آدم انقد تو دل برو؟؟؟

 

 

گند زدن در امتحانات دخترا :

 

- چند ميشي؟

- عزیزم گند زدم ١٩/٧٥

- واي توام گند زدی ولي من بيشتر خراب کردم ١٩/٢٥

بريم خونه شما گريه كنيم!!!خنده

 

پسرا :

- ممد چند ميشي؟

- حاجي من ٥ ميشم

- داش ناموسن عالي دادي من ١/٢٥ ميشم فك كنم!

بريم قهوه خونه گور باباش!!!

 

 

بعضیا انقد خوشگلن


که انگار از یه سیاره ی دیگه اومدن..


خب ...
.
.
.
.
.

دیگه کاری ندارین؟؟


سفینه اومده دنبالم


من دیگه باید برم...

 

اگه تو اين مدت خطايي از من ديدين

.
.
.
.
.

حتما خطاى ديد بوده و گرنه من خيلى گلم!! 

 

ﻣﻦ ﺍﮔﻪ ﻫﺮ ﯾﻪ ﺳﺎﻋﺖ ﺧﻮﺩﻣﻮ ﺗﻮ ﺁﯾﻨﻪ ﻧﺒﯿﻨﻢ،

ﺩﻟﻢ ﻭﺍﺳﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﺗﻨﮓ ﻣﯿﺸﻪ!!!

ﻣﻮﻧﺪﻡ ﺷﻤﺎ ﭼﯽ ﻣﯿﮑﺸﯿﺪ وقتی نیستم؟؟؟؟

 

ﻧﻤﯽ ﺩﻭﻧﻢ ﭼﺮﺍ ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ

ﺁﯾﯿﻨﻪ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ

ﺑﺎ ﺩﻭﺭﺑﯿﻦ ﮔﻮﺷﯿﻢ

ﺳﺮ ﻗﯿﺎﻓﻪ ﯼ ﻣﻦ

ﺑﻪ ﯾﻪ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﯼ ﯾﮑﺴﺎﻥ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﻦ!!


 

 

 خوب

 



نظرات شما عزیزان:

فائزه
ساعت18:03---27 آذر 1394
عخشم وبت خیلی با حاله

پاسخ: mer30


simin
ساعت19:01---23 آبان 1394
بعضی ها اینقدر دوست داشتنی هستن که فقط باید نگاهشون کرد

حالا نمیخواد اینقدر به من نگاه کنی خجالت میکشم خوووو
پاسخ: با شه ولی و خیلی بهم نگا نکن خو منم خیلی خجالتی ام *-*


simin
ساعت18:59---23 آبان 1394
دیشب رفتیم پارک نزدیکه خونه دوستم ، گفتم وای چقد اینجا خلوته

یه نگاهی به من کرد وداد زد

پلیس! پلیس!

یه دفه کلی آدم از بین درختا ودستشویی وپشت دیوار شروع کردن به فرار!

تا حالا پارکی به اون شلوغی ندیده بودم!!!


zikzin
ساعت17:00---10 آبان 1394
ترکیدم از خنده
خدایااااااا:- ))<b r /> این قصه ادامه داره....


M
ساعت20:15---3 آبان 1394
خیلی باحال بودن ممنون

nastaran
ساعت20:04---2 آبان 1394


sarah
ساعت12:49---1 آبان 1394
عاااالی
پاسخ: میسی


simin
ساعت9:35---29 مهر 1394
دیشب جاتون خالی داشتم یه لواشک ترش وخوشمزه میخوردم
انداختمش تو رب انار
اینقد ملچ ملوچ کردم
یه تیکه ترشش رفت لای دندونم خیلی ترش بود
بعدش یه آلوچه ترش،نمک زدم شور شد خیلی ملس وخوشمزه شدمدیونید اگه فکر کنید خواستم دهنتونو آب بندازم
پاسخ: من که الان دارم همینی که تو میگی رو میخورم خخخخخخخخخخخ


simin
ساعت9:32---29 مهر 1394
ده مرد و یک زن به طنابی آویزان بودند. طناب تحمل وزن یازده نفر را نداشت.

باید یکنفر طناب را رها می کرد وگرنه همه سقوط می کردند.

زن گفت من در تمام عمر همیشه عادت داشتم که داوطلبانه خودم را وقف فرزندان و همسرم کنم و در مقابل چیزی مطالبه نکنم.

من طناب را رها می کنم چون به فداکاری عادت دارم. در این لحظه مردان سخت به هیجان آمدند و شروع به کف زدن کردند.


simin
ساعت9:31---29 مهر 1394
ديشب داشتم كتاب ميخوندم برق رفت ... يه نيم ساعتی زير نور چراغ قوه گوشيم كتاب رو خوندم تا برق باز بياد ... اين نيم ساعتو تا آخر عمرِبچم تو سرش ميزنم ... ميگم ما زير نور چراغ قوه به بدبختی كتاب ميخونديم ... اونوخ شما اينجوري !!!

simin
ساعت9:29---29 مهر 1394
دختره به دوست پسرش می گه:

برو یه نوشیدنی واسم بگیر...

پسره: کولا یا پپسی

دختره: کولا

پسره: لایت یا عادی

دختره: لایت

پسره: قوطی یا شیشه

دختره: قوطی

پسره: کوچک یا بزرگ

دختره: اصلا نمیخام .. واسم اب بیار

پسره: معدنی یا لوله کشی

دختره: اب معدنی

پسره: سرد یا گرم

دختره: میزنمتـــــــــا

پسره: با چوب یا دمپای

دختره: حیووووووووووووووون

پسره: خر یا سگ

دختره: گمشو از جلو چشام

پسره: پیاده یا با دو

دختره: با هرچی بــــــرو فقط نبینمت

پسره: باهام میای یا تنها برم

دختره: میام میکوشمــــــــت

پسره: با چاقو یا ساطور

دختره: ساطـــــــــور

پسره: قربانیم میکنی یا تیکه تیکه

دختره: خـــــدا لعنتت کنه .. قلبم وایساد

پسره: ببرمت دکتر یا دکترو بیارم اینجا

و بالاخره دختره دق کرد و مُــــرد.


پاسخ: پسره بیشعور دختر بیچارهههه


katerina
ساعت16:07---26 مهر 1394
عالیه خوشم اومد خیلی خوشگله

سارا
ساعت17:14---25 مهر 1394
بی معرفت چرا به وبلاگم نظر نمیدی اخه تا حالا5تا نظر دادم من

پاسخ: وا من که اومدم نظر دادم باش بازم میام اجی
پاسخ: ببخشید حالا فهمیدم تو ادرس وبتو نداده بودی و یه سارای دیه بود خخخ


سارا
ساعت17:11---24 مهر 1394
عاااااااااالی

رقیه
ساعت13:06---24 مهر 1394
خخخخخخخخخخخخخ خوشم اومدهم ازوبت هم ازمرام خودت

رقیه
ساعت18:54---23 مهر 1394
خخخخخخخخخخخ وبتم مثل خودت تکه

سوگند
ساعت20:43---22 مهر 1394
لایییییییییییییییییییک گلممممممممم
من که خدایی مردم از خنده
پاسخ: خوشحالم خوشت اومد


fatemeh
ساعت20:29---22 مهر 1394
وبت عاااااااااااااالیه به وبلاگ منم سر بزن و نظر یادت نره

maryam
ساعت15:34---19 مهر 1394

خیلی عالی بود به منم سر بزن



SIMIN
ساعت19:04---15 مهر 1394
چرا به وبم سر نمی زنی دلم و شکوندی
پاسخ: ببخشید الان سر میزنم و نظرم میدم


SIMIN
ساعت19:03---15 مهر 1394
liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiike

فرزانه
ساعت21:33---14 مهر 1394
لایـــــــــــــــــ1 آجیی
پاسخ: مرسی گلم


samaneh
ساعت20:26---12 مهر 1394
دانشجویان در کلاس:
(-_-) (-_-) (-_-) (-_-) (-_-) (-_-) (-_-) (-_-)
وقتی استاد میگه فردا امتحان میگیره
(O_O) (O_O) (O_O) (O_O) (O_O) (O_O)
وسط امتحان
(→_→) (←_←) (→_→) (←_←) (→_→) (←_←)
وقتی مراقبین وارد میشن
(↓_↓) (↓_↓) (↓_↓) (↓_↓) (↓_↓)
پاسخ: بیگ لایک خخخخ


samaneh
ساعت16:33---8 مهر 1394
ﺧﻮﺩﮐﺸﯽ ، ﺩﺭ ﻫﺮ ﮐﺲ ، ﻣﻨﺤﺼﺮ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺷﻪ...!
ﯾﮑﯽ ، ﺩﯾﮕﻪ ﺷﯿﮏ، ﻧﻤﯽ ﭘﻮﺷﻪ..
ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ، ﺁﺭﺯﻭﯾﯽ ﻧﻤﯿﮑﻨﻪ..
ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻪ ﺗﺤﺼﯿﻞ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﻧﻤﯿﺪﻩ..
یکی دیگه ب خودش نمیرسه...
ﯾﮑﯽ مدام ﺗﺮﺍﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﻏﻤﮕﯿﻦ ﮔﻮﺵ ﻣﯿﺪﻩ..
ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺵ، عکس ﯾﺎﺩﮔﺎﺭﯼ ﻧﻤﯿﮕﯿﺮﻩ...!
یکی محبت نمی کنه ...!
یکی دیگه محبت نمیپذیره ...!
و.....


samaneh
ساعت15:03---5 مهر 1394
عشق از آغاز مشکل بود و آسانش گرفت
تا که در اوج بهاران برگ ریزانش گرفت

عمری از گندم نخورد و دانه دانه جمع کرد
عشق تو آتش شد و در خرمن جانش گرفت

ابرهای تیره را دید و دلش لرزید…باز
فالی از دیوان افکار پریشانش گرفت:

“یاری اندر کس نمی بینم” غزل را گریه کرد
تا به خود آمد دلش از دوستدارانش گرفت

پس تو را نوشید و دستت را فشرد و فکر کرد-
خوب شد که شوکران از دست جانانش گرفت

چند گامی دور شد، اما دلش جامانده بود
آخرین ته مانده ی خود را به دندانش گرفت

داشت از دیدار چشمان تو برمی گشت که
“محتسب مستی به ره دید و گریبانش گرفت”


♀yeg@ne♀
ساعت19:39---28 شهريور 1394
بارون وبخارواسمت




می نویسمش همیشه
گریه میکنیم دوتایی
واسه دوریت من وشیشه


simin
ساعت19:07---23 شهريور 1394


k̷h̷a̷n̷o̷o̷m̷i̷
ساعت13:36---21 شهريور 1394
لینکی ابجی
پاسخ: تو هم همینطور اجی


k̷h̷a̷n̷o̷o̷m̷i̷
ساعت18:29---20 شهريور 1394
لایــــــــــــــک
تبادل لینک میکنی گلم؟؟
پاسخ: باشه حتما


negar
ساعت22:10---19 شهريور 1394
سلام عزيزم وبلاگو مطالب عالي بود
به منم سر بزن منتظرم لينكي موفق باشي
پاسخ: منم لینکت میکنم وحتما به وبت میام نگار جان


بهار
ساعت12:36---16 شهريور 1394
عالیهههههه
پاسخ: میسی *


mahnaz
ساعت19:45---13 شهريور 1394
سلام گلم وبلاگت خیلی باحاله خوشم اومد
با تبادل لینک موافقی؟
پاسخ: حتما لینکت میکنم
پاسخ: لینک شدی


selenator
ساعت19:29---13 شهريور 1394
عالی بود
پاسخ: مرسی


tamanna
ساعت11:45---13 شهريور 1394
به منم بسر

نظر فراموش نشود

دی دی دیرینگ دینگ
پاسخ: سر زدم خخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





. |by-> ♥мἷṩṩ.ҭἷғғᾄᾗẏ♥ |Data-> پنج شنبه 12 شهريور 1394برچسب:, . 22:39
ABOUT

گاهے خـבا را صـבا ڪن بے آنڪه چیزے بخواهے بے آنڪه گله اے ڪنے ، بے آنڪه بگویے چرا ڪاش اگر بے آنڪه تمام آنچه ڪه نیست را به اوטּ نسبت בهے بے آنڪه حتے بخواهے توبه ڪنے
CATEGORIES
DES..
OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





کد حرفه ای قفل کردن کامل راست کلیک

●▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬●

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^ /

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^ /

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^ /

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

shabnam

ایکن های لیدی شکلاتی

ایکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

●▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬●

♥мἷṩṩ.ҭἷғғᾄᾗẏ♥

❤ღĿὗẋὗʀẏ ʛἷʀłღ❤

●▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬●

●▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬●