❤♥мἷṩṩ.ҭἷғғᾄᾗẏ♥❤
❤♥мἷṩṩ.ҭἷғғᾄᾗẏ♥❤
❤♥мἷṩṩ.ҭἷғғᾄᾗẏ♥❤
سوالللللللللللللللللللللللل

سلام امروز ازتون دو سوال دارم حتما جواب بدید 

 

 

بهترين دوستم ------ هست.
------- رو بيشتر از همه دوست دارم.
زندگي بدون ------ نميشه.
من اگه يه روز ------- نخورم ميميرم.
من حيوون -------- رو بيشتر از همه دوست دارم.


 آپلود عکس

حالا کدوم کفش میخوام ببینم خوش سلیقه مون کیه 

خب حالا جواب بدید 



نظرات شما عزیزان:

سها
ساعت12:44---23 دی 1394
سپیده
مامانم
بابایی
ترشک
خرگوش
کفش شماره 4و18


parimah
ساعت17:43---24 آذر 1394
18_21

هستی
ساعت19:50---4 آذر 1394
8 فقط

هانا
ساعت19:19---30 آبان 1394
کفش شمارهی (8و18و

fere6te
ساعت18:43---15 آبان 1394
1_هلیا
2_مرتضی
3_مرتضی
4_لواشک
5_دلفین
ازبین کفشا شماره20
پاسخ: سلیقت خوبه لایک با شماره 4 و 5 هم موافقم خخخخخ


رقیه
ساعت20:06---13 آبان 1394
درسته تمام وسایل دخترونه ی دنیاخوشگله ولی اینا اصلن باسلیقه ی من جوردنمیان
پاسخ: خو از بس بی سلیقه ای هههه
پاسخ: منم البته زیاد اینا رو دوس ندارم خخخخ من اسپرت و بیشنر میپسندم خخخخخ


MƛӇƬƛƁ
ساعت18:35---13 آبان 1394
_زهرا
_محمد
_دوستام
_آب
_سوسک
پاسخ:سوسک رو دوت دارییییییییییییییییییییییییییییییی اهوع


zikzin
ساعت16:57---10 آبان 1394
1.یگی
2.مامانمو
3.من
4.لبو(فکرتون زشت نشه لدفن)
5.پانی(یه نوع اسبه خیلی بامزس)
پاسخ: لبووووووووووووووووو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





. |by-> ♥мἷṩṩ.ҭἷғғᾄᾗẏ♥ |Data-> چهار شنبه 6 آبان 1394برچسب:, . 19:16
ABOUT

گاهے خـבا را صـבا ڪن بے آنڪه چیزے بخواهے بے آنڪه گله اے ڪنے ، بے آنڪه بگویے چرا ڪاش اگر بے آنڪه تمام آنچه ڪه نیست را به اوטּ نسبت בهے بے آنڪه حتے بخواهے توبه ڪنے
CATEGORIES
DES..
OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





کد حرفه ای قفل کردن کامل راست کلیک

●▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬●

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^ /

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^ /

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^ /

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

shabnam

ایکن های لیدی شکلاتی

ایکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

●▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬●

♥мἷṩṩ.ҭἷғғᾄᾗẏ♥

❤ღĿὗẋὗʀẏ ʛἷʀłღ❤

●▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬●

●▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬●