❤♥мἷṩṩ.ҭἷғғᾄᾗẏ♥❤
❤♥мἷṩṩ.ҭἷғғᾄᾗẏ♥❤
❤♥мἷṩṩ.ҭἷғғᾄᾗẏ♥❤
❤چالش اگه من.....بودم❤

خبع امروز یه چالش داریم بوگو اگه به جای هر کدوم  از چیزایی

که خواسته شده بودی چی رو

انتخاب میکردی ؟؟؟

بیشتر از دو و فوقش سه تا قبول نیستا


اگـہ فیلم بودم:پسراטּ برتر از گل

اگـہ اهنگ بودم:ڪنار هر قطرہ اشڪم

اگـہ غذا بودم:ابگوشت خخخ

اگـہ خوانندہ بودم:دخترا ڪیتے پرے و تیفانے و پسر تهے و ارمین2afm

اگـہ ڪتاب درسے بودم:ریاضے

اگـہ بازیگر بودم: لے مینهو و ڪیم هیوטּ جونگ و دختر ڪاترینا ڪایف و ایشواریا (ڪے رو گفتم)

اگـہ روز بودم:23 دے

اگـہ نوشیدنے بودم:شیر لواشڪ

اگـہ ماشیטּ بودم:لامبورگینے و بوگاتے

اگـہ میوہ بودم :انار

اگـہ ورزش بودم:والیبالـــ

اگـہ گل بودم:گل سر سبد و ارڪیدہ

اگـہ عضو بدטּ بودم:چشم زیبا

اگـہ فصل بودم: زمستاטּ و تابستاטּ

اگـہ اب و هوا بودم: معتدل

اگـہ رنگ بودم:تیفانے و صورتے

اگـہ حیووטּ بودم :گربـہ از اوטּ سفید تپلاے سلطنتے ها

اگـہ شهر بودم:پاریس

اگـہ ڪشور بودم فرانسـہ

اگـہ فیلم بودم:طنز

حالا شما بگید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

Raha
ساعت22:52---13 تير 1395
ای جااااااااااااانم تو هم دی ماهی هستی؟
پاسخ:نگو تو هم دی ماهی هستی اخ جووووووووووووون


Raha
ساعت10:58---9 تير 1395
1. guneshi beklerken
2. سالگرد
3.لازانیا
4. علی بابا و لیتو
5. علوم
6. هستی مهدوی فر
7. 5 بهمن
8. شیرموز
9. مازراتی
10. موز
11. بدمینتون
12. همیشه بهار
13. چشم
14. زمستان
15. سرد
16. قهوه ای و سیاه
17. اسب
18. استانبول
19. ترکیه
20. طنز
پاسخ:(:


^_^
ساعت17:32---28 بهمن 1394
1.وای منم پسران برتر از گل عاشق این فیلمم
2. دیگه تمومه
3. لازانیاا جوون
4.مرتضی پاشایی
5. زیست
6. اریانا گراندی
7. 19 دی خخخ
8. شیرموز خخ
9. لامبورگینی وای
10. موز
11. بدمینتون
12. نرگس
13. چشم
14. تابستون
15. بارونی
16. نارنجی
17. اسب
18. استانبول
19. ترکیه
20. ترسناک
خوداروشکر تمومید
اخیششش
پاسخ: گل نرگس؟؟؟؟ زیست خاک اریانا گراند دیگه تمومه از کیه ؟


ᕼIᒪᗩ
ساعت16:25---6 بهمن 1394
من هنگیدم چغندر جون بیخی

ᕼIᒪᗩ
ساعت18:48---5 بهمن 1394
چیوالان میگم چغندر؟؟؟؟؟؟
پاسخ:تیرانوزوروس جونم نفهمیدم چیو میگی ؟خخخخخخخخخ


ᕼIᒪᗩ
ساعت17:24---5 بهمن 1394
قربونت برگ هویج وچغندر جونم خانووووم آپ
پاسخ:الان میگی اخه گودزیلاجونم؟؟؟


ᕼIᒪᗩ
ساعت21:09---4 بهمن 1394
چطوری چغندر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خخخخخخخ خخ من با اسمم مشکلی ندالم اگرم داری خب مشکل داری دیه زشته برومشکلتو حل کن خخخخخخخخخ
پاسخ:گودزیلا جونم خوبم راستی هویجم خوبی شلغمم چخبر خخخخخخخ


ᕼIᒪᗩ
ساعت15:45---3 بهمن 1394
خیلییییییی قشنگه تازه تو گفتی من شبیه گل میمونم خب مِیمونی دیه خخخخخخخخخ کی گفته/اسم به این قشنگی هیلااااااااااااااااااااااااااا
پاسخ:درسته اسمت قشنگه البته بجای ق اگه م بذاری درست میشه خخخخخخخخخ


ᕼIᒪᗩ
ساعت15:03---3 بهمن 1394
دیدی چقده آهنگ وبم باحاله کُــپـــیـــدی ازترس خخخخخخخخخخخ
پاسخ:زارتــــــــــــــــــــــ کجاش باحاله


ᕼIᒪᗩ
ساعت15:02---3 بهمن 1394
آره راست میگی شبیه میمونی فقط چون گل دوست داری بت میگیم گل میمون که اعتمادبه عرش بگیری
پاسخ:تو ولی شبیه گوریلی خخخخخخخخخخ


ᕼIᒪᗩ
ساعت15:01---3 بهمن 1394
چـــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــی؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟
تیرازانوس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سوادتو من قَـــش
اون تیرانوزوروس هست

پاسخ:قش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سواد تو داری تازه اسمت اونقد عجیبه فقط خودت میتونی درس بنویسی


ᕼIᒪᗩ
ساعت18:37---2 بهمن 1394
من همه چیم باحاله تازه دایناسورا خیلی خوشگلن ولی تو چی؟چفندر وهویج خخخخخخخخخخ
پاسخ: هان هان هان هان هان هان من بیشتر شبیه گل مییمونم تیرازانوس تو زیاد حرف نزن خخخخخخخخخ


چوی یونگ جین
ساعت20:56---1 بهمن 1394
روز...18 دی
نوشیدنی...شیر کاکائو
کشور...کره ی جنوبی


2r3aam
ساعت17:00---30 دی 1394
.دودكش
.اهنگاي علي بابا و ميلاد راستاد
.پيتذا
.دختر:باران...پسر:ارمين يا سعييد پانتر
.علوم
.شهاب حسيني.مهدي پاكدل
.24آبان
.اب انار
.
.گوجه سبز
.واليبال
.رز قرمز
.موي خشمل
.پاييز
.سرد
.صورتي و قرمز
.خرگوش
.آبادان
.ايران
.جنگي
پاسخ:آبادان خخخخخخ


Sara
ساعت21:20---29 دی 1394

من تو هیچ چالشی شرکت نکردم عزیز


samaneh
ساعت18:25---29 دی 1394
رفت ....!!!!!
خجالت کشیدم بگویم هنوز هم "دوستت دارم"
دلم نیامد بگویم : گند زدی به تمام باورهایم !!!
غرورم نگذاشت بگویم :"نرو" ... بمان کنار دلم!
دلم نمیگذارد فراموشش کنم ... !
عقلم نمیگذارد بگویم "برگرد"
خاطراتش نمیگذارد "نفس" بکشم!
"قسمت" نمیگذارد دستهایم به رویای داشتنش برسد !
واین وسط "خدا" با تمام بزرگیش فقط نگاه میکند .. !


رقیه
ساعت20:01---27 دی 1394

فیلم:فیلم زندگی خودم

آهنگ:جاده یک طرفه

غذا:قورمه سبزی

خواننده:خداییش با سلنا مو نمیزدم

کتاب:علوم

بازیگر:دختر امپراطور

روز:24اردیبهشت

نوشیدنی:شر کاکائو،شیر موز،آب طالبی

ماشین:لامبورگینی

میوه:تمشک

ورزش:والیبال

گل:رز

عضو:قلب

فصل:بهار

هوا:معتدل

رنگ:صورتی و آبی آسمانی ،سبز

حیوون:خودم یه پا حیوونم

شهر:لندن

کشور:ایران

فیلم:باحال



†ßΐÁÇК ђéáҐ
ساعت19:44---27 دی 1394
پس از باران
منو نگا نکن از دست میرم
سیرااااابی
اممم دختر:سلنا پسر:ساسی و آرمین
فیزیک
دختر:نیدونم پسر:اینم نیدونم چیه خو تاحالا بش فک نکردم
روز اول تابستون
آب طالبی و شیرموز
لامبورگینییی
آلوچه دووووست
کاراته و والیبال
رز و محمدی
مماغ
بهار و تابستون
نیمه مرطوب
ارغوانی و صورتی
خرگووش چیه خو دوسش دارم دیگ
کیش
هر جا بجز اینجا ک هسم
کمدی
گفتم دیگ
پاسخ:اب طالبی ، سلنا،فیزیییک، جلل خالق دنیا دنیای عجیبی است و لی کشورو خوب اومدی


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت17:02---27 دی 1394
=✘( اگه افتــخارت دوست شدن با
←دخترای دافه → +
✔ افتخار من "نـــه" گفتـــن به
پسرای شاخه,,""!


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت17:01---27 دی 1394
✍قلادتُ وا كـــــــــــــــــــــــــــرد م...!

[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت17:01---27 دی 1394
بی مَعرفَتَم↩♨

نَه⚠

وَلی دیگه تا وَقتی کَسی سُراغَمو نَگیره


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت17:01---27 دی 1394
★ﺍﻭﻧــــــﮯ ﮐــــــﻪ ﻭﺍﺱ ﺷﻤــــﺎ ﮐﻠــــﮯ
ﺍﺩﻋـــــﺎ ﺩﺍﺭﻩ ﻭ ﻫﻤـــــﺶ ﻣﯿﮕـــــــﻪ★
◇◆◇ﻣَـــــــــﻦ◇◆◇
★ﻣــــــﺎ ﺷﻤـــــﺎﺭﺷــــﻮ ﺗــــﻮ ﮔــــﻮﺷـــﮯ
ﺳﯿـــﻮ ﮐــــــــﺮﺩﯾـــــﻢ ★
◇◆◇ ﻋَـــــــــﻦ...


ᕼIᒪᗩ
ساعت23:09---26 دی 1394
بیا وبم اونجامیزنمت
پاسخ: اگه تونستی بزن خخخخخخخخخخخ اومدم جوری میزنمت اسمتم یادت بره خخخخخ


ᕼIᒪᗩ
ساعت23:08---26 دی 1394
فیلم:مستند والیبال
آهنگ:حس خوبیه
غذا:ماکارونی وزرشک پلو
خواننده:شادمهر عقیلی وتهی
کتاب:تفکر
بازیگر:بهرام رادان
روز:11مرداد 31 مرداد
نوشیدنی:آب یاقهوه تلخ
ماشین:پورشه
میوه:توت فرنگی
ورزش:یعنی واقعاچی فکر میکنی؟الان میگم فوتبال خخ صد در چهل والیباااااااااال
گل:رز آبی
عضو:مغز
فصل:تابستون جونم
آب وهوا:گرم وداغ
رنگ:سفید وصورتی
حیوون:البته خدا دور کنه خخ ولی اگه بودم دایناسور
شهر:پاریـــــــــــــــــس< br /> کشور:نمیدونم
فیلم:شیطونی
پاسخ:تو خودت الان یه پا دایناسوری کتاب تفکر دوس داری ولی خواننده هات باحالن


asali
ساعت22:38---26 دی 1394
فیلم کره ای دوس دارم پسران فراتراز گل بازیگر هم لی مین هو یاهمون گوجون پیو
پاسخ:واقعا منم عاشق فیلم پیزان برتر ازگلم ولی مین هو و کیم هیون جونگ همون جیهو


2r3aam
ساعت19:09---26 دی 1394
فيلا اعصاب ندارم بعدا ميجوابم

ᕼIᒪᗩ
ساعت14:19---26 دی 1394
جواب میدم
پاسخ:چته ؟؟؟؟؟


ᕼIᒪᗩ
ساعت14:19---26 دی 1394
بزنم؟بزنم لهت کنم؟ها؟
پاسخ: اگه میتونی بیا خخخخخخخخخ


ᕼIᒪᗩ
ساعت14:19---26 دی 1394
اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو ووفففففففففففففففففففففففففففف فففففففففففففففففففففففففففففف فففففففففففففففففففففففففففففف فففففففففففففففففففففففففففففف فففففففففففففففففففففففففففففف فففففففففففففففففففففففففففففف ففففففففففففففف

asali
ساعت0:36---26 دی 1394
_____
اهنگای alishmas va mehdi jahani
قورمه سبزی
علی بابا
تجربی
عممخخخ نمیدونم
26اردیبهشت
شیرکاکاءو
فراری
پرتغال
والیبال
رز
دل و روده دوس دارم

پاییز
معتدل
مشکی و قرمز
من خرگوش دوس
شیراز
المان
تـــــــرسناک وغمگین

پاسخ:فیلمی دوست نداری یا بازیگری؟


zaza:-)
ساعت21:27---25 دی 1394
همونایی ک تو گفتی

.
.
.
.
.
ها؟



.

وا

.
.
راحت طلب خودتی
پاسخ:پاندای تنبل چاق خخخخخخ


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت21:14---25 دی 1394
_____
اهنگاے ارمین 2afm
ماڪارانے
ارمین2afm
دیـ؋ـرانسیل
____
5ـפֿـرداد
شڪلات داغ
bmw
البالـפּ
تنیس
رز ᓆـرمز
ᓆـلب
بهار
مرطـפּـب
ᓆـرمز
____
لندטּ
الماטּ
ڪمدے
پاسخ:ایول


نفس
ساعت19:54---25 دی 1394
هری پاتر
دمش گرمِ ارمین
پیتزا
دخملا:سانی و سلنا و تیلور
هنر
اِما استون و هری
2مرداد
شیرموز
بوگاتی و فراری
توت فرنگی و شاتوت
بدمینتون
گل رز و نرگس
لب
تابستان
سرد و یخبندون
صورتی و سفید و بنفش
همستر از اون کوشولو نانازاش
نیویورک
امریکا
ترسناک و شیطونی



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





. |by-> ♥мἷṩṩ.ҭἷғғᾄᾗẏ♥ |Data-> جمعه 25 دی 1394برچسب:, . 18:48
ABOUT

گاهے خـבا را صـבا ڪن بے آنڪه چیزے بخواهے بے آنڪه گله اے ڪنے ، بے آنڪه بگویے چرا ڪاش اگر بے آنڪه تمام آنچه ڪه نیست را به اوטּ نسبت בهے بے آنڪه حتے بخواهے توبه ڪنے
CATEGORIES
DES..
OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





کد حرفه ای قفل کردن کامل راست کلیک

●▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬●

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^ /

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^ /

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^ /

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

shabnam

ایکن های لیدی شکلاتی

ایکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

●▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬●

♥мἷṩṩ.ҭἷғғᾄᾗẏ♥

❤ღĿὗẋὗʀẏ ʛἷʀłღ❤

●▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬●

●▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬●