❤♥мἷṩṩ.ҭἷғғᾄᾗẏ♥❤
❤♥мἷṩṩ.ҭἷғғᾄᾗẏ♥❤
❤♥мἷṩṩ.ҭἷғғᾄᾗẏ♥❤
❤اخ جووووونـــــــــــــــم❤

اخ جونـــــــــــــــــــــــــــم امتحانای نوبت اول دیگه تموم شدن دیگه میتونم یه نفس راحت بکشم

 

نه که هر شب تا ساعت 3 درس نگاه میکردم حالا به افتخار اتمام امتحانا جوک اوردم 

 

امیدوارم کلی بخندید و بعد از خوندن جزو همیج ها و برگ چغندر ها نباشید

 

 

 

 

یه بار تو فامیل داشتن ازم تعریف میکردن اومدم مثلا فروتنی کنم

گفتم نه بابا اغراق میفرمایید منم یه خری مثله شمام!!!!:|:|

 

یه روز هـم باید این سازنده ی جمله ::D
” گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی ”
رو بیارن چار کیلو غوره بدن دستش ، همه هــــم صبر کنن، ببینم چه جوری میخاد حلـوا درست کنه ؛
بعد همون دیگُ بکنی تو چشـاش با این جمله ساختنش^_^:|:D:D:|

 

یکی از بدی‌های هدفُن اینه که
همش فکر می‌کنی دور و ورت داره یه اتفاقی میفته که تو ازش خبر نداری!:D

 

 

 

اومدم خونه مادرم نمازش تموم شده بود، داشت دعا مي كرد … تا منو ديد گفت: اينو مي گما خدا ….

نمي دونم داشت پشت سر من به خدا چي مي گفت …

 

اقوووو من یه کشف بزرگی کردم :
حرف R همون حرف P هست فقط خسته بوده پاهاشو باز کرده !

حرف Z همون حرف N هست فقط خوابیده !
حرف @ هم همون a هست فقط مقنعه سرش کرده !
وااااااااااااای چقدر باهوشم ^_:D:D

 

روز مبادا چه روزی است
دقیقا یک روز پس از خرج کردن پس اندازهای روز مبادا:D:D

 

 

سه چیز تو زندگی هست که اگه رعایت کنین آدم موفقی میشین!
حالا برید تحقیق کنید این سه تا چیز چیه!
اینجوری هم نگام نکنید، من اگه خودم بلد بودم که الآن اینجا نبودم!!!!!!!!:|:|

 

انقدرحال میکنم بااینایی که مواظب وسایلاشون هستن
بعدمیان قایمشون کنن که خراب نشن،گمشون میکنن! 

 

 

یه مرحله ای بالاتر از روشنفکری هست!

اونم اینه که کتاب نخری تا درخت های کمتری قطع بشن!

ما ایرانیها الان تو این مرحله ایم

 

 

شیر روزی 18 ساعت استراحت می کنه

الاغ روزی 18 ساعت کار می کنه

اگه کار زیاد باعث موفقیت میشد الان سلطان جنگل الاغ بود نه شیر:D:D

اینو گفتم که برای علاف بودنتون

عذاب وجدان نداشته باشین

ادامه بدین:D:D

 

دیروز داشتم غذا نذری پخش میکردم
یه پیرزنه اومد گفت:خیر از جوونیت ببینی یه غذا بده به من
گفتم:مادر جان غذا تموم شده
گفت:خدابزنه تو کمرت و رفت:|:|

 

روایت داریم:
وقتی دوتا زن دارن با هم سبزی پاک میکنن …
شیطون میاد ساکت کنارشون میشینه
تا یه چیزی یاد بگیره!!!

 

دوباره رفتی پولامو خرج چی کردی؟
احساسی ترین جمله پدرم
در هنگام گرفتن کادوی روز پدر:D:D

:|

 

کشاورزی مشغول پاشیدن بذر بود
دختر ثروتمند و مغروری به او رسید و با تکبر گفت:
بکار ؛بکار که هر چه بکاری ما میخوریم!
کشاورز نگاهی ب او انداخت و گفت:
دارم یونجه می کارم!:D:D:D:D

 

پسره پست گذاشته
فقط یه دونه دوست دختر دارم
15تا دختر کامنت گذاشتن
عزیزم مرسی که فقط با منی:|

 

 

یه مگسه تو خونمون هست
اینقد نکشتیمش پیر شده
دیگه نمیتونه پروازکنه
تو خونه با پیژامه راه میره برا خودش سیگار میکشه:D

 

 

ﭘﺴﺮﻩ ﺗﻮ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱ ﺍﺯ ﺍﻳﺴﺘﮕﺎﻩ ﺍﻭﻝ ﺗﺎ ﺁﺧﺮ ﺩﺳﺘﺶ ﺗﻮ ﺩﻣﺎﻏﺸﻪ
1ﺳﺎﻋﺖ ﺑﻬﺶ ﺯﻝ ﺯﺩﻡ ﺑﻠﻜﻪ ﺧﺠﺎﻟﺖ ﺑﻜﺸﻪ
ﺑﺮﮔﺸﺘﻪ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻣﻴﮕﻪ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﻣﻦ ﻧﺎﻣﺰﺩ ﺩﺍﺭﻡ:|:D:D:|
.

 

معلم ریاضی : چرا ریاضی نخوندین؟
بچه ها : امتحان عربی داشتیم
معلم عربی : چرا عربی نخوندین؟
بچه ها : امتحان ریاضی داشتیم
و اینگونه بود که ما توانستیم بریم مدرسه:|:|

 

 



نظرات شما عزیزان:

محبوبه
ساعت19:21---30 بهمن 1394
وبت عالیه لینکت میکنم تا هروقت اپ کردی بیام وبت تو هم دوس داشتی لینکم کن
پاسخ:باش لینکی


2r3aam
ساعت0:03---3 بهمن 1394

سبزيه رو خوب اومديخخخ


†ßΐÁÇК ђéáҐ
ساعت17:56---1 بهمن 1394
بعد این امتحانای نفس گیر شااادمان کردی دل مارا
و همچین صفا نمودی ب وب ما
شاااادروان گشتم
پاسخ:بله بایدم شادروان گردی


joni
ساعت20:48---30 دی 1394

خوف بیدن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





. |by-> ♥мἷṩṩ.ҭἷғғᾄᾗẏ♥ |Data-> چهار شنبه 30 دی 1394برچسب:, . 20:21
ABOUT

گاهے خـבا را صـבا ڪن بے آنڪه چیزے بخواهے بے آنڪه گله اے ڪنے ، بے آنڪه بگویے چرا ڪاش اگر بے آنڪه تمام آنچه ڪه نیست را به اوטּ نسبت בهے بے آنڪه حتے بخواهے توبه ڪنے
CATEGORIES
DES..
OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





کد حرفه ای قفل کردن کامل راست کلیک

●▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬●

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^ /

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^ /

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^ /

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

shabnam

ایکن های لیدی شکلاتی

ایکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

●▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬●

♥мἷṩṩ.ҭἷғғᾄᾗẏ♥

❤ღĿὗẋὗʀẏ ʛἷʀłღ❤

●▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬●

●▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬●