❤♥мἷṩṩ.ҭἷғғᾄᾗẏ♥❤
❤♥мἷṩṩ.ҭἷғғᾄᾗẏ♥❤
❤♥мἷṩṩ.ҭἷғғᾄᾗẏ♥❤
محض خنده خخخ

 

بزرگترین دروغ کتاب های عربی

جمع مذکر سالم

اصن مگه داریم !؟

 

اینکه میگن هیچ جا مثه خونه آدم نمیشه ، همش دوروغه محضه !
ناموسن یه هفته تو هتل ۵ ستاره بودیم
به این برکت قسم راضی نمیشدم بیایم خونه

 

 

مکالمه بین زن ومرد :

مرد : ماشاءالله عزیزم خونه تمیز و مرتبه

انشاءالله وایبر قطع شده؟

زن : نه والا شارژر گوشی رو گم کردم ، مجبور شدم خونه رو تمیز کنم تا پیداش کنم!

 

 

*

 

میدونین ﭼﺮﺍ ﺍﺳﻢ ﻫﻤﻪ ﺧﻤﯿﺮ ﺩﻧﺪﻭﻧﺎ ﺩﺧﺘﺮﻭﻧﺲ؟ ﻣﺜﻼ ﻧﺴﯿﻢ، ﺷﺒﻨﻢ، ﭘﻮﻧﻪ؟؟؟
ﺣﺎﻻ ﺍﮔﻪ ﺍﺳﻢ ﭘﺴﺮ ﺑﻮﺩ ﻣﺜﻞ ﻏﻼﻡ، خدا وکیلی ﺷﻤﺎ ﻣﯿﻤﺎﻟﯿﺪﯾﻨﺶ ﺑﻪ دندونتون؟
آقا یه غلام نعنایی بدین

 

 

بچه اول ابتدایی معدلش بیست میشه
باباش میگه:واست کیف بخرم؟
میگه توپ تنیس میخوام...
تا پنجم ابتدایی معدلش بیست میشه هر بار بایاش میخواسته واسش جایزه بخره ,پسره میگفته نه,من توپ تنیس میخوام!
باباش میگه واسه چی تو همش توپ تنیس میخوای؟
میگه بعدا میگم برات...!
دیپلمش رو با معدل بالا میگره باباش میگه واست موتور بخرم میگه نه توپ تنیس میخوام!!!1
تا اینکه دانشگاه قبول میشه و وووازدواج میکنه و کادو عروسیش هم توپ تنیس میگره از باباش!!!
تا ی روز بایاش نفس های اخرش بود تو بیمارستان زنگ میزنه بهشمیگه چرا توپ تنیس میخاستی!!میگه الان میام اونجا برات میگم!!!
تو راه پسره تصادف میکنه میمره هیچکس هم نفهمید توپ تنیس رو واسه چی میخواسته!!!
فحش نده منم ی قرباینم مثه تو خخخخ!!!!

 

 

دیشب یه پشه نیشم زد پاشدم دنبالش کردم بالاخره گوشه اطاق خفتش کردم اومدم بکشمش یهوگفت بابا ! راست میگفت من باباش بودم آخه خون من تو رگاش بود ! تا صبح تو بغل هم گریه کردیم !

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

سوگند
ساعت15:44---24 مهر 1394
توروحت دختر مردم از خنده خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ:- ))

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





. |by-> ♥мἷṩṩ.ҭἷғғᾄᾗẏ♥ |Data-> یک شنبه 7 تير 1394برچسب:, . 12:3
ABOUT

گاهے خـבا را صـבا ڪن بے آنڪه چیزے بخواهے بے آنڪه گله اے ڪنے ، بے آنڪه بگویے چرا ڪاش اگر بے آنڪه تمام آنچه ڪه نیست را به اوטּ نسبت בهے بے آنڪه حتے بخواهے توبه ڪنے
CATEGORIES
DES..
OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





کد حرفه ای قفل کردن کامل راست کلیک

●▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬●

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^ /

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^ /

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^ /

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

shabnam

ایکن های لیدی شکلاتی

ایکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

●▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬●

♥мἷṩṩ.ҭἷғғᾄᾗẏ♥

❤ღĿὗẋὗʀẏ ʛἷʀłღ❤

●▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬●

●▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬●