❤♥мἷṩṩ.ҭἷғғᾄᾗẏ♥❤
❤♥мἷṩṩ.ҭἷғғᾄᾗẏ♥❤
❤♥мἷṩṩ.ҭἷғғᾄᾗẏ♥❤
♡♥دختره♡♥

نبایدگوشیش زیاددستش باشه چوטּ دختره

نبایدصداے اهنگوزیادڪنه چوטּ دختره

نبایدشب توخیابوטּ قدم بزنه چوטּ دختره

نبایدباصداے بلندبخنده چوטּ دختره

نباید تنهایے بیروטּ بره چوטּ دختره

نبایددفـہ اول ابرازعلاقـہ ڪنـہچوטּ دختره... 

چوטּ ملت اینقدبیڪارטּ ڪ حرف دربیارטּ 

چوטּ ماهنوزدرڪ نڪردیم دخترم لازم دارہ ڪ خودش باشـہ 

چوטּ انقدراحمقیم ب پسرے ڪ بادہ تادخترہ هیچے نمیگیم 

ولے منتظریم ے دختر ے ذرہ بیادسمت پسراحتے بے منظور تا زودبگیم طرف هرزست

براے  جامعـہ اے ڪـہ تمام خط قرمزاش براے دختراست متاسفم



نظرات شما عزیزان:

MohadeseU2
ساعت17:37---19 مرداد 1395
موافقم
با اجازه کپی
پاسخ:عزیزم اگع کپی میکنی یه مدت وایسا تا از صفحه اولم برع


آرشییییییین
ساعت20:33---15 تير 1395
واقعا ک...
دقیقا همینطوره خواهری اخه چرا باید اینجوری باشههههههههههه
پاسخ:گگگگگگگ


Raha
ساعت22:09---13 تير 1395
فوق العاده بود
پاسخ:ممنون رها جون


در امتداد باران
ساعت4:26---13 تير 1395
بیگ لایــــــــــــــــــک
پاسخ:مر30


دخی شیطون
ساعت15:24---5 تير 1395
افرین متاسف باش
خخخخ ولی واقعا همینه منم متاسفم بزن ب سلامتیه ما دخیا ک باید خفه شیم و هیچی نگیم در برابره اینهمه ظلم
پاسخ:نووووووووووووچ من نمیخوام خفه شم چرا پس پسرا محدودیتی ندارن


Miss￿taცasσო
ساعت12:43---5 تير 1395
لایک
پاسخ:mer30


✘اتـًٌٍٍـــَََـــٌٌٍٍــsًٌٌaًٌُrٌٌٌٍُaًًٍــٌٌٍـٍٍٍٍــَََــحٌٌٌٍاد✘
ساعت13:58---3 تير 1395
ناموصن لاااایک...حرفه حق بود
پاسخ:من همیشه حرف حق میزنم خخخخخ


✘atra✘
ساعت22:32---2 تير 1395
داروها و دوستی ها هر دو مشکلات را حل میکنند
با این تفاوت ک دوستی ها
هیچ وقت تاریخ انقضا ، بها و اندازه ندارند . . .
پاسخ: قربون دوست گلم


✘atra✘
ساعت21:39---2 تير 1395
کاش عشقـم پیشم بود الان ﺳﺮﻣﻮ میزاشتم ﺭﻭ ﺷﻮنش










ﯾﻮﺍﺷﮑﯽ ﺩﻣﺎﻏﻤﻮ ﺑﺎ ﻟﺒﺎﺳﺶ ﭘﺎﮎ میکردم..

من میگم پست عاشقانه بلد نیستم بزارم

شما هی اصرار میکنید

بیا اینم عاشقانه ، دماغی شد رفت


رقیه
ساعت10:22---2 تير 1395

 

پاسخ♥miss tiffany♥:{-15-}{-15-}{-15-}



saygol
ساعت14:38---1 تير 1395
سلااام عزیزم
ممنونم از حضور قشنگت. وبت خیلی خوشکله

اپم خوشحال میشم بازم سربزنی
پاسخ:چشم حتما عزیز


saygol
ساعت14:37---1 تير 1395
گرچه مجنونم و صحرای جنون جای منست
لیک دیوانه تر از من،دل شیدای منست
آخر از راه دل و دیده سرآرد بیرون
نیش آن خار که از دست تو درپای منست
رخت بربست ز دل شادی و ،هنگام وداع
با غمت گفت که:یا جای تو یا جای منست
جامه ای را که به خون رنگ نمودم،امروز
برجفا کاری تو شاهد فردای منست
سرتسلیم به چرخ آنکه نیاورد فرود
با همه جور و ستم همت والای منست
دل تماشایی تو،دیده تماشایی دل
من به فکر دل و خلقی به تماشای منست
آنکه در راه طلب خسته نگردد هرگز
پای پر آبله بادیه پیمای منست


saygol
ساعت14:37---1 تير 1395
آمدم گفتم بزن،بر هم زدی ایجـــاز را
آمدی گفتی بزن،من هم زدم آن ســاز را
آمدم گفتم بخوان،خواندی برای خود ولی
آمدی گفتی بخوان،خواندم ز تو آواز را
آمدم گفتم بکش،نقشی کشیدی از خــودت
آمدی گفتی بکش،از تو کشیدم نــاز را
آمدم گفتم بگو،گفتی هر آنچه خـواستی
آمدی گفتی بگو،من هـــم بگفتم راز را
آمدم گفتم نما یک آرزو از بـــهر من
امدی گفتی شوم شاه و تو هم سرباز را
آمدی گفتی نمـــا یک آرزو از بهر من
از برایت آرزو کــردم پر و پرواز را


saygol
ساعت14:36---1 تير 1395
وقــتے کســے
با همــہ یِ وجــودش تو رو دوســت داره ....
فــکر نــکن
تـو خــیلے تـک و دلـربایـــی....!!
فــکر نــکن خیــلے سـرتـری...!"
اون خیــلی تکــه
کــہ تــویِ ایــن دنیــایــے کــہ
کــسے پـایِ کســے
نمــے مــونـه.... پــایِ بــد و خــوبـت مــونـده ....!!!


saygol
ساعت14:36---1 تير 1395
ساعت را

متوقف کرده ام

لحظات بی توبودن شمارش نمیخواهد


saygol
ساعت14:36---1 تير 1395
چه سخت است

دلتنگ قاصدک بودن

در سرزمینی که

هیچ گاه بادی نمی وزد


saygol
ساعت14:35---1 تير 1395
بـــــــر دلبرِ جانانه بگویید بیاید

دیوانه‌چو‌دیوانه‌ببیند‌خوش ش‌آید

#خیام


رقیه
ساعت11:42---1 تير 1395
چرااااااااااااااااااااااا
پاسخ:بخاطر کم عقلی بعضی مردم جامعه ...


✘atra✘
ساعت22:21---31 خرداد 1395


DUYĞU
ساعت21:30---31 خرداد 1395
تو بگو قله‌ی قاف
پشت دورترین پنجره‌ها
که قنـاری آزاد وُ ،
کبوتـر خندان می‌خواند

تو بگو خانــه‌ی درد ،
تو بگو زَجرآباد

تو بگو خانه‌ای در سردترین کوهستان
تو بگو هیـــچ‌آباد !

من اگــر ،
مِهرتو را یاد کنم
من اگر بر جانــم ،
نفس گرم تو را ناز کنم
من اگر با پَرِ پروازِ تو پرواز کنم

اگر احساس کنم عاشقمی ،
تا ته دنیا هیــــچ !

تا تهِ عاقبتِ عاشقی‌ات می‌مانم !

تو فقط راست بگو ،
واقعا عاشقـــمی؟


DUYĞU
ساعت21:29---31 خرداد 1395
حرفهایی دارم....!
اما....
درسکوت رکورد
همه راشکسته ام ..!
... من ...
به قلبم
قول داده ام که ...
تنهای.. تنها ...
خودم را بپایش
بسوزانم ....!


DUYĞU
ساعت21:29---31 خرداد 1395
و چقدر خوب است کسی بیاید و باورهایِ تلخت را به این سادگی تنها با بودنش از تو بگیرد ...


DUYĞU
ساعت21:28---31 خرداد 1395
#خُـבا کنـב یِـہ اِتفاقِ خوب بیافتَـב وَسَطِ #زِنـבگیماטּ
آرے #هَمینجا
وَسَطِ بے حوصِلِگے هاے #روزانِـہ ماטּ
نِگرانے هاے #شَبانِـہ ماטּ
وَسَطِ زَخمهاے #בِلِماטּ ...
آنجا کِـہ زِنـבِگے را هیچوَقت #زِنـבگے نَکَرבیـܢܢ
یِکـــ اِتِفاقِ خوب بیافتـב
آنقَـבر خوب کِـہ خاطِراتِ سالها #جَنگیـבَטּ وَ #خواستَـטּ وَ #نَرِسیـבَטּ اَز یاـבِماטּ بِرَوَב

آنگونِـہ کِـہ یِکـــ اِتِفاقِ خوب هَمیـטּ اَلاטּ، هَمیـטּ ساعَت، هَمیـטּ حالا
اَز پُشتِــــ ـ کوه هاے صَبرِماטּ #طُلوع کُنَـב
طُلوعے کِـہ #غُروبَــ ـش غُروبِ هَمِـہ ےِ #غُصّــ ـہ هایِماטּ باشَـב
بَراےِ #هَمیشِــــہ ...


DUYĞU
ساعت21:27---31 خرداد 1395
هر روز...
انرژی زیادی صرف می‌کنم
تا باورم نشود رفته ای...

مثلا هر روز...
رو به آینه می ایستم
رژ قرمز می زنم
تا پر رنگ تر ببوسمت...
لبخند هایم را گول می زنم
و وقتی نگاهم، به جای خالی دست هایت
روی شانه هایم می افتد
بغض هایم را تهدید می کنم
که اگر بشکنند
دیگر هیچوقت بر نمی‌گردی...
هر روز...
کفش هایم را می‌پوشم...
و به خودم قول می‌دهم امروز تو را ببینم!

هرشب...
به تو شب بخیر می‌گویم
و تظاهر می‌کنم....
سرباز برنگشته ی جنگی هستی
که هنوز تمام نشده!
که دوستم داری...
که جیب سمت چپ سینه ات
عکس کوچکم را بغل کرده است...
بعد باورهایم را می‌گذارم زیر بالشم
غلت می‌زنم تا گریه هایم را نشنوی...

به کسی نگو مخاطب شعر های غمگین من تویی!
شرم دارم زنی بفهمد
مرا در آغوش گرفته ای و...
عاشقم نشدی!


DUYĞU
ساعت21:25---31 خرداد 1395
بودن چه حس تلخ غریبانه‌ی بدی‌ست
وقتی تو نیستی و جهان خانه‌ی من است...


DUYĞU
ساعت21:25---31 خرداد 1395
من دنیائی دارم
که در حصار بلند خواب هایم
زندانی ست
و باران می گفت
هیچ حادثه ای
جز دست چشم هایت
ناجی این رؤیا نیست !


DUYĞU
ساعت21:24---31 خرداد 1395
نبودنت
پنجره ای ست بر غروب
و من از آن
به رژۀ غم هائی می نگرم
که در صحن باران
یادت را گرامی می دارند...

"پرویز صادقی "


DUYĞU
ساعت21:24---31 خرداد 1395
نـآگـزیـر اَز سفــَرمـِِـ
بے سَـر و ســامَـاלּ چـُوלּ بـآد
بـﮧ گِـرفتــار رهــایے نَتـواלּ گفتــِِـ آزاد ...


DUYĞU
ساعت21:23---31 خرداد 1395
خودخواهے بزرگے ستِ
تـــُפּ را خواستـלּ
تـــُפּ را داشتـלּ
تـــُפּ را بایـد قـابِ کـرد
میـــآלּ چشم هاۓ پنجــرهِِ
بـاید نفس کشیـد
تکِ تکِ بـوسـﮧ هایتِِ را
تـــُפּ همـــآלּ گرمــآۓ "هــا" کردنے
بیـלּ دستِ هاۓ سرمـا زدهِِ ۓ خورشیــد
در یکِ زمستــآלּ بے طلوع
تـــُפּ انـتظار یکِ رسیدنے
در اِنتہــاۓ یکِ سکوتِ
تـــُפּ سپیـدۓ یکِ شعرۓ
در بے واژهِِ گے خیـــال
تـــُפּ همـــآنے کـﮧ مے شود
بـﮧ خـاطِـر سپــرد
بے آלּ کـﮧ خیس شد
زیـر بـاراלּ خاطراتتِ
چـﮧ خوبِ استِ کـﮧ تـــُפּ
هـر آنچـﮧ هستے
همـــانے ...


مهسا
ساعت17:09---31 خرداد 1395
واقعا....
پاسخ::(


raha
ساعت10:33---31 خرداد 1395
ســـلام عزیزدلم چطووری؟؟؟؟ ببخشید بخدا خیلی نیوومدم اینجا ک بت سر بزنم .خوشمیگذره چکارا میکنی؟؟؟جونم کارم داشتی؟؟
پاسخ:سلام رها جون مرسی خوبم اره بعدا میگم بهت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





. |by-> ♥мἷṩṩ.ҭἷғғᾄᾗẏ♥ |Data-> یک شنبه 30 خرداد 1395برچسب:, . 16:57
ABOUT

گاهے خـבا را صـבا ڪن بے آنڪه چیزے بخواهے بے آنڪه گله اے ڪنے ، بے آنڪه بگویے چرا ڪاش اگر بے آنڪه تمام آنچه ڪه نیست را به اوטּ نسبت בهے بے آنڪه حتے بخواهے توبه ڪنے
CATEGORIES
DES..
OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





کد حرفه ای قفل کردن کامل راست کلیک

●▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬●

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^ /

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^ /

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^ /

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

shabnam

ایکن های لیدی شکلاتی

ایکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

●▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬●

♥мἷṩṩ.ҭἷғғᾄᾗẏ♥

❤ღĿὗẋὗʀẏ ʛἷʀłღ❤

●▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬●

●▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬●